Velkommen til

Jernløse jagtforening

Jernløse Jagtforening er en forening under Danmarks Jægerforbund. Foreningen er beliggende på Vestsjælland med adresse i Galø Skov, som tilhører Løvenborg Gods.
Vi er ca. 170 medlemmer.

Følg os på Facebook, klik HER

Klik på "Aktiviteter" øverst på denne side for at følge med i alle de ting der foregår i foreningen

Lokale arrangementer

25.05.2022
Det er tid til et kredsmesterskab for bueskytterne i kreds 6-7. I år afholder vi arrangementet på Gunderslevholm. Samtidig afholder kreds 8 Det Gyldne Slip.

Jægerforbundet nyheder

17. apr. 2024
DJ er tilfreds med at Alternativets forslag om forbud om udsætning er faldet til jorden. Det er op til jægerne at sikre, at den brede opbakning til jagten fortsætter, siger DJ-formand.
16. apr. 2024
Deltag i vores fotokonkurrence og vind præmier. Hver måneds vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i Jæger.
15. apr. 2024
Har du en riffel, som du ønsker at benytte til både jagt og sportsskydning i en skytteforening, så kræver det to særskilte tilladelser.
15. apr. 2024
PAC indfører ny procedurer for samtykke til gæstejagttegn, for at sikre at udenlandske jægere opfylder samme krav som danske jægere. MST opfordrer til at søge i god tid.
12. apr. 2024
Med et selvstændigt medlemskab af verdens største naturbeskyttelsesorganisation sikrer DJ sig adgang til politiske drøftelser om f.eks. rødlister på globalt plan.