Du er her. #1 - Foreningswebsite > Aktiviteter

Pralemorgen

Torsdag 16. Maj – pralemorgen hos Søren Holse
Søren Holse indbyder til ”pralemorgen” hvor der er dejlig morgenmad og nogle gode historier. Vi møde kl. 9.00.på Holbækvej 65B, alle er velkommen.

Riffelindskydning

Lørdag 18. april – Riffelindskydning på Tuse bjerg
Mød op og få skudt riflen ind inden det går løs. Banen er booket i tidsrummet 9-13. HUSK gyldigt jagttegn og våbentilladelse til præcis den riffel du skal skyde med ellers må du desværre ikke skyde på banen.
Tag din nabo eller ven med til indskydning, der er plads til flere.

Skydebanen åbner

Skydebanen i Galø starter den 1. april og er åben hver onsdag til og med den 1. juli. Banen åbner kl. 18.30 HUSK hver gang at medbringe gyldigt jagttegn. Banen vil på udvalgte dage, være åben for nye skytter fra kl.18.00 hvor der vil være instruktion. Kontakt Poul Erik Rasmussen på tlf.30 75 05 41 for nærmere information. Kørsel til banen SKAL foregå ad Brændholtvej

Hundetræning

Mandag 30. marts – Hundetræningen Starter
Hundetræning starter 30. marts og kører til og med d. 18. maj. Hundetræning starter kl. 18.30 og prisen pr. hund er 300 kr. - Hundetræningen afholdes hos René Rasmussen på Ubberupvej 15, 4350 Ugerløse. Husk at tilmelde hos René inden start

Skydebiograf

Tirsdag 10 marts – Skydebiograf Albertslund.
Vi har lejet skydebiografen i 2 timer fra kl. 2000-2200. Der er plads til 24 deltager. Pris 350kr. incl. Skydning, kaffe og kage. Tilmelding til Brian Lehmann tlf. 28 78 09 62

Fastelavnsskydning

Vi hygger med den morsomme fastelavnsskydning. Vi skyder katten af tønden, derefter lidt almindelig skydning til lerduer. Vi starter kl. 10.00

Arbejdsdag på skydebanen

Lørdag 8. februar – Arbejdsdag på skydebanen
Vi mødes kl. 10 hvor vi gennemgår maskiner, skure, beskærer træer der generer kastemaskiner. Alle er velkommen til at komme forbi og give en hånd.

Krage konge/dronning dag

Lørdag 18 Januar Krage konge/dronning dag.
Kåring af kongen/dronningen i klubhuset i Galø skov kl. 1300 til madpakkespisning. Kun krager som er skudt på dagen. Tilmelding til Brian Lehmann tlf. 28 78 09 62. Mangler du et sted at sidde kontakt Brian.

Generalforsamling i klubhuset i Galø skov kl.19